poniedziałek, 27 marca 2017

Co ja robię na tych studiach??

Właśnie siedzę na fascynującym wykładzie z mikroekonomi :). Powiem tak sam kierunek na którym jestem jest nawet w miarę ciekawy. Natomiast ten wykład wyjątkowo nudny. No cóż przynajmniej jest chwila na dodanie posta. Co do kierunku coraz bardziej kiełkuje we mnie myśl dobrania sobie drugiego kierunku. Tylko jeszcze nie wiem jakiego ;). Wiem że to na pewno nie byłoby nic związanego z matematyką.  "Przygodę " zakończyła na maturze.  I powiem Wam ze to było szczęśliwe zakończenie
Może jest tu ktoś kto studiuje dwa kierunki? Dajcie znać jakie to kierunki i czy ciężko wychodzi "godzenie "

37 komentarzy:

  1. Znajoma studiuje/studiowała (w sumie sama nie wiem) dwa kierunki jednocześnie. Warto podkreślić że dość ciężkie kierunki bo fizjoterapię i ratownictwo medyczne. Z tego co wiem na ratownictwie czegoś nie zaliczyła więc chyba "godzenie" nie było takie łatwe. Uczęszczanie na wykłady często jeden kosztem drugiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedługo mam zamiar studiować dwa kierunki, studia dzienne w Warszawie na Akademii Teatralnej i zaoczne kryminalistyczne w Katowicach. Cudem będzie jeśli to ogarnę, natomiast wierze, że nie ma rzeczy niemożliwych :) trzeba się tylko troszkę nagimnastykować.

    http://kajaspelniamarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Studiuję dwa kierunki i nie jest źle, dobra organizacja podstawą sukcesu! Pozdrawiam, http://artoflife.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie uczę się w szkole policealnej i nie wiem jak to jest na studiach i jakby to wyglądało u mnie z dwoma kierunkami, aczkolwiek życzę Ci powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Studiuje jedne kierunek ale i tak ciężko bo mi się średnio podoba. Wolałmby być po studiach i pracować Już.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja nie studiuje, ale mój kuzyn właśnie wybrał się i daje powoli radę na dwóch kierunkach. Klucz do wszystkiego to właśnie organizacja i dużo cierpliwość.
    Powodzenia Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję choć sama jeszcze nie wiem czy się na to zdecyduje :)

      Usuń
  7. Nie chcę właśnie znaleźć się w takiej sytuacji, gdy będę się nudzić na wykładach dlatego ogromnym wyzwaniem jest dla mnie wybór studiów. Powodzenia! Myślę, że dwa kierunki to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Studiowałam dwa kierunki, same studia były do pogodzenia, najgorzej w okresie sesji :) z perspektywy czasu lepiej chyba jeden kierunek, a drugi jako podyplomowe zrobic. Wszak czasy studenckie są bardzo fajne pod katem towarzyskim, szkoda być takim zajętym naukowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam nikogo kto studiuje któryś z tych kierunków, zupełnie nie moje klimaty, umysł humanistyczny niestety, albo stety. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno da się studiować dwa kierunki, więc może warto, aczkolwiek nie jest to pewnie łatwe zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ciesze się ze zainteresował pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Niektórzy nie dają rady nawet na jednym a Ty chcesz dwa? Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja studiuje filologię polską z komunikacją społeczna i tez nie wiem po co :D obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. również obserwuje pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem dopiero w gimnazjum więc studia dopiero przede mną. Jednak wiem, że jeżeli nie czułabym się komfortowo na kierunku który wybrałam, zmieniłabym go.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi już ciężko było pogodzić pracę i jeden kierunek, więc na dwa na pewno bym się nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro łączyłaś prace i studia to wcale się nie dziwie :)

      Usuń
  17. Nie ma nic gorszego od nudnego wykładu :P studia dopiero przede mną 😕

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja studia zacznę za dopiero kilka lat ale boję się nudnych wykładów :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Da się przyzwyczaić a poza tym nie każdy wykład jest nudny trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki <3 Dasz radę ! Mój kuzyn chciał iść na ten kierunek,ale się rozmyślił. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam takie osoby i jeszcze pracują :)
    Powodzenia - najważniejsze to robić to, co się kocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Też znam :). Robienie tego co się lubi pomaga :)

      Usuń
  22. a co w ogóle studiujesz??
    ja już jestem "po". studiowałam logistykę, ale zaocznie, do tego na pierwszym roku zaszłam w ciązę, ale skonczylam studia. obecnie moge odebrac dyplom (od listopada haha), ale ciagle mi nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  23. dwa kierunki to świetna sprawa, ale na pewno wymaga wielu poświeceń. trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, naprawdę życzę ci powodzenia w studiowaniu :) Dla mnie studia to temat jak na razie bardzo odległy. Mam nadzieję, że ci się uda pogodzić dwa kierunki!
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety studia to jeszcze nie mój temat, ale skoro się nie spełniasz zrezygnuj i zacznij taki, który Cię zafascynuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...