wtorek, 17 kwietnia 2018

Marzenia się nie spełniają tylko się je spełnia

Cześć :)
Być może dla niektórych z Was tytuł postu brzmi dość tajemniczo. Zaraz wyjaśnię.
Jakiś czas temu dowiedziałam się studenci jednej z Lubelskiej uczelni realizują projekt
" Wszyscy jesteśmy pasjonatami życia". Celem projektu jest udowodnienie, ze osoby z pewnymi dysfunkcjami również mają swoje cele, pasje, marzenia :) Podczas jego realizacji odbędzie się profesjonalna sesja. Następnie fotografie pojawią się w kalendarzach na 2019 rok.
Teraz... co to wszystko może mieć wspólnego ze mną?  Szczerze mówiąc zawsze lubiłam kiedy ktoś robił mi zdjęcia. Dlatego postanowiłam skorzystać z okazji i wziąć udział :)
Teraz pytanie do Was czy chcecie zobaczyć efekt końcowy? :) Dajcie znać w komentarzach 
Czy ktoś z Was interesuje się fotografią? :)

39 komentarzy:

  1. wow ! super, gratuluję kochana <3 pewnie, że chcę zobaczyć efekt końcowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że chce zobaczyć efekty końcowe ❤ gratulacje 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście z chęcią zobacze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście kochana :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super trzymam kciuki aby wszystko się udało :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy jak najbardziej chcę zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chcemy! I to jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny projekt, jestem ciekawa efektu końcowego

    OdpowiedzUsuń
  9. Super projekt chętnie zobaczę efekt koncowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy projekt,czekam na efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow super, z niecierpliwością czekam na efekt końcowy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mądry projekt tak jak sam tytuł ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym bardzo chciała zobaczyć efekt końcowy, jestem ciekawa :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wrzucaj zdjecia bo siedzimy jak na szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dla wszystkich którzy czekają sesja będzie w poniedziałek dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa tych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że chciałabym zobaczyć te zdjęcia! Będę niecierpliwie czekać na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama bardzo interesują się fotografią więc nie mogę się doczekać efektów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. No pewnie! Wrzucaj zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z tymi słowami :)
    Oczywiście, że chcę zobaczyć efekt końcowy :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) pewnie, że chcemy! może wyjść fajny projekt

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam od dawna chęć na jakąś sesję fotograficzną jestem ciekawa jak ty się spiszesz ;) czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejny post, który potwierdza, że chodzi Ci wyłącznie o promowanie i rozgłos wokół Ciebie. Czas to przyznać bez zasłaniania się jakąś (kolejną) ideą. Aha i jeszcze jedno... zadbaj na przyszłość o poprawność gramatyczną i stylistyczną tego co piszesz, niby to tylko tzw. literówki, ale mimo wszystko lepiej wyglądałoby gdyby ich nie było. Wystarczy przeczytać dwa razy przed opublikowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację literówki nie są wskazane :) dziękuję za uwagę.

      Miłego dnia: )

      Usuń
    2. Fajnie, że zgadzasz się ze mną przynajmniej w tej kwestii.

      Usuń
  26. świetny post :))

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością zobacze efekt koncowy :) piękny projekt !

    OdpowiedzUsuń
  28. Koniecznie podziel się z nami efektem końcowym :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesuje się fotografią :) Koniecznie podziel się z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, że chcemy ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...