piątek, 20 kwietnia 2018

Zbliża się kolejny pracowity weekend

Hej :)
Kto z Was ma plany na 18-20 maja? :) Jeśli macie jeszcze miejsce w swoich kalendarzach to super. Dokładnie w tych dniach Zrzeszenie Studentów Niepełnosprawnych UMCS organizuje kolejną Ogólnopolską Interdyscyplinarną Konferencję Naukową „O niepełnosprawności raz jeszcze"
Jeśli dla kogoś z Was jest to bliski temat i chcielibyście się podzielić własnymi doświadczeniami/ spostrzeżeniami zapraszamy do wygłoszenia prelekcji. a może jednak na dzień dzisiejszy wolicie posłuchać innych? Również nic straconego.Pojawcie się w Lublinie jako słuchacze :) Pamiętajcie im więcej nas tym lepiej. Szczegóły w linku poniżej  :
https://www.facebook.com/events/1205228192947121/ 
Z kim się widzę? :)


 
 

27 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa konferencja :) miłego słuchania :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie akcje są świetne i nadal niesamowicie potrzebne naszemu społeczeństwu. Ja pewnie 18-20 maja będę w pracy, ale wszystkim takie spotkania polecam

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Lublina trochę jednak za daleko. Ale jestem z Wami sercem i duchem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na taką konferencję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najwięcej takich konferencji, wiele dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa z taka konferencją

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna wydaję się być ta konferencja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie konferencje sa bardzo potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  9. Super konferencja! Ja mam inne plany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe spotkanie. Udział w takiej konferencji to super doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanowię się nad tą konferencją. Jakoś mimo tego, że nie zrobiłam doktoratu to nadal mam słabość do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. P.S. Zostawiłam obserwację, więc zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę a do Lublina jak najbardziej zapraszam

      Usuń
  13. Zapowiada się ciekawie. Niestety mam trochę za daleko do Lublina :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry pomysł, sądzę że takie rzeczy trzeba nagłaśniać! Powodzenia i miłego pracowitego weekendu!
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Temat na pewno ciekawy nie tylko dla osób które mają do czynienia z niepełnosprawnością ale dla nas pełnosprawnych też

    OdpowiedzUsuń
  16. oj niestety nie wybieram się na konferencje, ale temat jest bardzo ważny i dobrze, że organizowane są takie wydarzenia :)

    https://wielokropekblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie eventy są bardzo potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieje , że spotkanie się uda :) Byłam kiedyś w Lublinie, ale zdecydowanie mam za dużo km, żeby wybrać się na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na konferencje! 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że na UMCSie dzieją się dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa inicjatywa dziękuję za informację

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że spotkanie będzie udane Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...