poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Pracowity weekend

Ostatnie czas był dość wyczerpujący. Głownie dlatego że w weekend odbyła się Konferencja 
  „O tym się nie mówi V – Innowacje w edukacji oraz perspektywy rozwoju osób niesłyszących i słabosłyszących”. Pisałam chyba o tym w którymś z poprzednich wpisów :)  

Był to czas w którym mam nadzieje uczestnicy mieli możliwość  poszerzyć swoją wiedzę słuchając ciekawych i wartościowych wystąpień lub też przeglądając postery naukowe. Dostępne przez cały czas trwania konferencji :) 



 Jednak nie od dzisiaj wiadomo, że nie samą nauką człowiek żyje. Po dawce wiedzy przyda się chwila wytchnienia prawda? :) Z tej okazji po za kończeniu części edukacyjnej odbył się bal.
 Według mnie idealny moment na to aby spędzić ze sobą trochę czasu. Dodatkowo w nieco bardziej swobodnej atmosferze niż dotychczas








 Jak Wam minął weekend? :)
Ps. jeśli nie było was  na tegorocznej edycji. Wpadnijcie do Lublina a przy okazji zostańcie z nami za rok :)

26 komentarzy:

  1. Widzę, że u ciebie weekend był piekny nie tylko ze względu na pogodę

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie :) I jaki udany weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój weekend minął spacerowo na świeżym powietrzu :) Piękna, niebieska sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja weekend spedzilam bardzo aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki bal to świetna inicjatywa :) Na pewno było super! Pozdrawiam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dom w bardzo spokojnie minął weekend.
    Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Weekend widać u Ciebie udany 😊 u mnie niestety egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna inicjatywa, fajnie brać udział w takim wydarzeniu. U mnie sobota pracowita, a w niedziele relaksik ;) Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bal po konferencji to świetna sprawa :) Śliczna ta niebieska sukienka :)
    Ostatni weekend tak zleciał, że nawet nie wiem kiedy oO

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądałaś cudownie! W dodatku weekend udany :)

    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej konferencji, a chętnie bym się na nią wybrała. Za pewne wiedzą na niej przekazywana jest ciekawa i niezbędna. Super pomysłem jest też bal, świetne zdjęcia!.
    Mój weekend minął aktywnie, bo pogoda w Trójmieście zdecydowanie dopisała! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że udał Ci się weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja weekend poświęciłam pełnemu relaksowi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja weekend poświęciłam dla siebie i dla bliskich, wspólna imprezka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy okazji postu informującego, że taka konferencja się odbędzie pokusiłem się o stwierdzenie, że znalazłaś fajny sposób na promowanie samej siebie. Skontrowałaś, że chodzi bardziej o ideę, i rozgłos wokół tej sprawy, czyli o problemy niesłyszących i słabo słyszących.
    Myślałem, że bogatsza o doświadczenia i wiedzę zdobytą na konferencji zamieścisz tu post (szczególnie skierowany do tych, którzy nie mogli być na konferencji), w którym podzielisz się tym wiedzą. Jednak widzę, że post wolałaś poświęcić na poinformowanie wszystkich o tym jak spędziłaś weekend i zamieszczeniu kilku zdjęć. I gdzie w tym ta idea i rozgłos wokół tematu? Idea została przyćmiona, a ja nadal widzę tylko rozgłos... ale wokół Ciebie.
    P.S. nie traktuj mojej wypowiedzi jako hejt tylko raczej jako konstruktywną krytykę.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie weekend aktywnie! :-) ,a ten nadchodzacy rowniez bedzie pracowity... :-) ech, buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna sukienka :) Ja weekend spędziłam robiąc zdjęcia w Krakowie ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia, przepełnione bardzo pozytywną energią!
    Buziaki!
    https://aguuuszka.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Weekend faktycznie udany, oby wszystkie takie były:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są takie tematyczne konferencje, wyjazdy, spotkania. Można spotkać ludzi z podobnymi zainteresowaniami i miło spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że spędziłaś tak przyjemny weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny weekend miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...