sobota, 31 marca 2018

Świąteczna gorączka

Dzisiaj Wielka Sobota . Z tej okazji chciałabym złożyć Wam  życzenia :


Życzę Wam, Kochani,
 aby te święta wielkanocne 
wniosły do Waszych serc wiosenną radość i świeżość,
pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję. 


Tak przy okazji.. jeśli zostanie po świętach jedzenie, którego już nie będziecie w stanie pochłonąć, ale też nie chcecie, aby się zmarnowało możecie przyłączyć się do super akcji.  Tym razem nie chodzi o pomoc finansową tak jak w moich dwóch ostatnich wpisach. Szczególy na plakacie poniżej zachęcam :)






38 komentarzy:

  1. Wesołych Świat! :) Bardzo dobra akcja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych , radosnych i spokojnych świąt :)!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna inicjatywa i bardzo potrzeba! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie najlepsze życzenia na święta :) Wspaniała akcja nie słyszałam o niej

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała inicjatywa :)
    Cudownych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie kochana! Dużo zdrówka!
    A co do jedzonka, u nas się na pewno nie zmarnuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. My ostatnio nauczyliśmy się robić tyle, ile jesteśmy w stanie zjeść. Świetna akcja i życzę wesołych i spokojnych świąt! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna akcja :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super idea i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł! W święta nie powinno się myśleć tylko o sobie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna sprawa! Wesołych świąt!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta akcja! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Również życzę Ci wesołych świąt! Całym serduchem popieram takie akcje, ale u mnie w domu raczej jedzenia nie zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego odpoczynku :-)
    U nas nie zostaje jedzenie , tak rządzę ,że nic się nie marnuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrego odpoczynku :-) dobra akcja, że jak zrobi się coś za dużo to się nie wyrzuci.
    Ja robię tyle, że nie marnuję znam też co nie mieć jedzenia i je szanuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest świetna akcja, popieram.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych Świąt! Akcję sama popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zaangażowanie! Również życzę Wesołych świąt i pozdrawiam! 🐣

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna akcja! Również życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych ♥
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej akcji! Ale jeśli tylko będę miała okazję to chętnie się przyłączę 🤗
    Mokrego dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam nigdy o akcji.. ale ciesze się, że takie akcje są prowadzone i jest ich co raz więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o tej akcji niedawno.

    Mam nadzieję, że święta mijają Ci w miłej atmosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja robię na święta minimum jedzenia, żeby nic się nie marnowało ;) bardzo nie lubię wyrzucać do kosza...

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna akcja! Słyszałam już o niej :)
    wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że miło spędziłaś te święta :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest fantastyczna akcja. My już drugi rok kupujemy bardzo mało jedzenia, po świętach właściwie nic nie zostaje. Za dużo jedzenia sie marnuje :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzisiaj jak wracałam po świętach z domu to mówili o tej akcji w radiu. Świetna akcja! :) U mnie w domu nigdy nic nie zostaje. Zawsze staramy się zrobić "na styk" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę świetna akcja...a po świętach marnuje się zawsze tyle jedzenia...

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna akcja! Szkoda ze tak pozno zajrzalam na Twojego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  31. u nas zrobili jadłodzielnie na rynku

    OdpowiedzUsuń
  32. Super sprawa :) Szkoda tylko, ze dopiero tydzień po świętach znalazłam ten wpis :(

    OdpowiedzUsuń
  33. To jest naprawdę idea godna podziwu!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...