niedziela, 30 kwietnia 2017

Coś osobistego

Witajcie.
Dzisiaj wpis z innej kategorii. Jak pewnie się domyślacie każdy ma gorsze dni. Ja również. Wiecie co wtedy robie? W mojej głowie pojawiają się pytania "Dlaczego jestem niepełnosprawna?" " Dlaczego akurat ja?" " Czym zawiniłam?" I mnóstwo podobnych.
W tej sytuacji tak na prawdę mam dwa wyjścia.
1) Zamknąć się w domu i zastanawiać się w dalszym ciągu dlaczego tak jest.
2 ) Nauczyć się jakoś z tym funkcjonować i korzystać z życia. Pamiętając przy tym o moich jakichś tam ograniczeniach. Jednak również mogę je starać się pokonywać.
Powiem Wam ze to dość ciężki i bardzo delikatny temat.
Jeśli wybiorę opcję 1. Stracę wiele możliwości, które jednak mam. Wiecie co jest w tym najgorsze? Tak na prawdę będzie to tylko i wyłącznie moja wina. Przecież nikt mnie do tego nie namawia.
Osobiście wybrałam   opcję 2. Może dzięki temu "otworze oczy" osobie sprawnej na pewne aspekty. Przedstawiając sytuację z mojej.. .nie co innej perspektywy. Nie wykluczone, że stanę się inspiracją do działania dla innyc. Zarówno dla osób dotkniętych niepełnosprawnością jak i sprawnych.
Uwierzcie mi  to byl najtrudniejszy wybór jaki musiałam  dotychczas dokonać. Czy żałuję? Oczywiście że nie. Mało tego nie wyobrażam sobie ze mogłabym inaczej zdecydować.   Poza tym pamiętajcie trzeba się cieszyć tym co jest :)

33 komentarze:

  1. Podjęłaś słuszny wybór. Oczywiście trudno mi się wczuć, bo nie wiem co ja wybrałabym na Twoim miejscu, ale cieszę się że nie rezygnujesz z życia bo wierzę, że najlepsze jeszcze przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszający wpis. Idź przez życie z podniesioną głową nie zważając na przeciwności. Na pewno sobie poradzisz, trzymam kciuki :)
    Powodzenia!
    Pozdrawiam,
    www.damandherworld.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wpis, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że tak - nie ma co się załamywać. Życie jest tylko jedno i trzeba je przeżyć jak najlepiej - jak najbardziej intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się, każdy ma czasem gorsze dni. Wtedy przychodzi wiele myśli na minutę, ale podjęłaś dobrą decyzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam kilka twoich wpisów i muszę stwierdzić, że musisz być niesamowicie ciepłą osobą. :) Świetny post!

    mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mój blog CIę zainteresował. Czy jestem ciepłą osobą.. .przynajmniej się staram :)

      Usuń
  7. Brawo za silną wolę do działania! Idź do przodu!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Prawidłowy wybór, nie poddawaj się nigdy i idź do przodu! Życzę dużo wytrwałości w dążeniu do zamierzonych celów! Pozdrawiam.
    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wzruszający wpis! Świetny wybór! Nigdy się nie poddawaj :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpis od serca .. widać. Nigdy się nie poddawaj i dąż do celu nie ważne czy jesteś niepełnosprawna. Życzę Ci dużo radości, zdrowia i miłości. Pozdrawiam Natalia z vitargee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz genialnie i mądrze :) Jesteś wspaniałą dziewczyną pomimo tego, że jesteś niepełnosprawna. Pisz dalej, bo Ci to wychodzi i to jak ^^ Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokonałaś dobrego wyboru, ja niestety nie jestem tak silna i często się poddaję. Mimo wszystko dodałaś mi otuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że mój wpis dodał Ci wiary

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzruszający post. Według mnie piszesz naprawdę wspaniale i mądrze :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrą opcję wybrałaś, życzę Ci powodzenia, nie przejmuj się ludźmi i ich słowami, ludzie zawsze gadali i gadać będą !
    POWODZENIA
    pozdrawiam,
    Malwa

    OdpowiedzUsuń
  16. Podjęłaś dobrą decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak napisałas musimy się cieszyć tym co jest! Każda chwila jest wyjątkowa mimo wszystko :) życzę powodzenia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cool post ! I like your blog <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥ (I subscribed to your blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wpis. Podjęłaś słuszną decyzję! Trzymam za Ciebie kciuki :)
    http://modaialex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo szczery wpis :)
    trzymaj się i nie poddawaj!
    życzę powodzenia i dużo dużo szczęścia !

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie napisany post. Widać, że pisałaś do z całego serca i wybrałaś bardzo dobrą decyzję :*
    Trzymaj się kochana :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Słuszna decyzja. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post, motywuje ;)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post i podjełaś mądrą decyzję.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnyy wspis, podjelas dobra decyzje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobra decyzja!:* Pozdrawiam

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też próbuje ta 2 opcje. Wole patrzeć na świat optymistycznie niż ciągle oskarżać innych albo myśleć dlaczego ja. Potem staje się weselsza i mam mniej stresu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzymaj się i powodzenia życzę:)


    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...