piątek, 28 kwietnia 2017

Majówka idealny czas na odświeżenie szafy :)

Hej wczoraj byłam na zakupach w poszukiwaniu nowych ciuchów. Zakupy jak najbardziej udane. Zastanawia mnie tylko jedna kwestia jak osoba poruszająca się na wózku ma komfortowo zmierzyć ubrania, które jej się podobają? Do przymierzalni nie sposób wjechać wózkiem. Mówiąc wprost jest za wąsko. Uważam że na tyle standardowych przymierzalni. mogliby zrobić jedną dostosowaną dla osób niepełnosprawnych.Być może właściciele sklepów nie są świadomi że przez brak takiej dostosowanej przymierzalni traci klientów.
Dobrze dość narzekania. Kilka zdjęc moich wczorajszych zdobyczy





27 komentarzy:

  1. U mnie w galeriach już praktycznie w każdym sklepie można znaleźć większe przymierzalnie więc mam nadzieje, że będzie tak w większej ilości miejsc, ładne zdobycze ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w niektórych sklepach jest sporo dużych przymierzalni więc było by komfortowo. Świetna marynarka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety jeszcze nie wszędzie są większe. Dziękuję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w każdym sklepie i galerii są w przymierzalniach specialnie większe kabiny. fajne zdobycze!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, nie wszędzie jest łatwy dostęp dla wózków. Miejmy nadzieję, że już wkrótce w każdym sklepie będą takie udogodnienia. Widzę, że zakupy się udały Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Te marynarki śliczne :) nigdy nie zwróciłam uwagi, ale faktycznie powinni dostosować przymierzalnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystk bardzo kolorowe , super :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza marynarka mnie urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ubrania :D
    Faktycznie w niektórych sklepach nie ma przymierzalni dostosowanych na wjeżdżanie wózkiem :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie wczoraj się nad tym zastanawiałam, że właściwie taka przymierzalnie widziałam tylko w H&M oraz Zarze, ale w większym miescie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. W Lublinie trzeba jeszcze poczekać

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza narzutka jest naprawdę urocza!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo śliczne ubrania mi osobiście podoba się najbardziej bluzka nr.3
    Zapraszam do mnie https://przepisywedlugoli.blogspot.nl/2017/04/bigos-rybny.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wszelkiego rodzaju żakiety i narzutki, więc Twoje zakupy bardzo przypadły mi do gustu :)
    a jeśli chodzi o przymierzalnie, właściciele sklepów faktycznie powinni wziąć pod uwagę takie kwestie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna różowa narzutka. Masz rację z tymi przymierzalniami. Moze w końcu coś z tym zrobią :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna różowa narzutka. Masz rację z tymi przymierzalniami. Moze w końcu coś z tym zrobią :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta różowa narzutka bardzo mi się podoba i kojarzy z wiosną :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki narzutki :) świetne kolory na wiosnę pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście nie mój styl, ale najwazniejsze jest to, ze Ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pierwsza marynarka naprawdę mi się podoba, reszta niestety nie jest w moim guście, ale najważniejsze, żebyś to ty czuła si,ę w tym dobrze.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Żakiet różowy jest świetny !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne wiosenne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marynareczka z pierwszego zdjęcia bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz rację, zdecydowanie powinna być w każdym sklepie przynajmniej jedna przystosowana do wózków przymierzalnia, no bo jak inaczej można z nich korzystać. ;/
    a ubrania bardzo fajne, też niedawno odświeżałam swoją garderobę, jeszcze tylko chyba butów mi brakuje. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne ubrania !
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...