niedziela, 9 kwietnia 2017

Wiosnowisko

Hej :)Wczoraj wróciłam z Zakopanego. To był bardzo udany tydzień. Każdy dzień był wypełniony atrakcjami. Jednego dnia mieliśmy wjazd na Kasprowy Wierch oraz Dolinę Chochołowską. Kolejnego wyjazd na termy. o prawda nie byłam na nich, ale przynajmniej miałam  okazję żeby troszkę odpocząć. Następny dzień to podróż na Słowację. Tam mieliśmy okazję wjechać kolejką linową na Hrebeniok. Oraz zobaczyć jezioro Szczyrbskie Pleso
Zwiedziliśmy również muzeum Władysława Hasiora

Poza wyjazdami uczestniczyliśmy w wieczorkach integracyjnych. To była idealna okazja do lepszego poznania siebie wzajemnie.
Oprócz tego uczestniczyliśmy w ciekawych i mam wrażenie przydatnych w przyszłości szkoleniach 
Do tej pory myślałam że góry nie są dla osób poruszający się na wózkach. Uwierzcie myliłam się.  Używając wózka można pojechać w góry i brać czynny udział w wycieczkach.
W ośrodku w którym mieszkaliśmy były również pokoje dostosowane dla osób na wózkach więc to również. nie stanowiło przeszkody.
Na zakończenie z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić. W czasie wiosnowiska nie było ani jednej rzeczy z którą nie byłam sobie w stanie poradzić. Zawsze obok byli ludzie którzy za każdym razem chętnie pomagali

4 komentarze:

  1. Byłam tam w tym roku, widzę, że trochę mniej śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ogromną fanką gór, jeźdzę zimą czasami ale jednak wole góry latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym pojechać w góry, ale nigdy nie ma na to okazji. Mam nadzieję, że w tym roku się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam góry, i zimą, i latem. Przepiękne, szczególnie te spacery i widoki. Pozdrawiam ;)
    http://zdroweciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...