piątek, 31 marca 2017

Austria-kraj , który jako pierwszy zwiedziłam

Cześć :)
W trzeciej klasie gimnazjum udało mi się pojechać na wycieczkę ze szkoły  do Austrii.
Jednak sposób w jakim się dowiedziałam o jej zorganizowaniu był dość...specyficzny. Kiedyś miałam zastępstwo na niemieckim.  Jak to często na zastępstwach bywa była wolna lekcja. Nauczycielka zaczęła opowiadać o planowanej wycieczce od nas z klasy nikt nic nie wiedział na ten temat.( pewnie dla tego że to klasa integracyjna więc nawet nie było sensu nam o tym mówić). Jak się dowiedziałam zaczęłam rozmawiać z mamą o tym. Załatwiłyśmy dowód tymczasowy. Paszport był już nieważny.
 Jeszcze przed wyjazdem wezwali mamę do szkoły . A wiecie w jakiej sprawie? Wycieczki...Zasypali ją pytaniami czy oby na pewno wie na co się zgadza. Niby daleko i w ogóle.( musiała jechać jako mój opiekun). Za wszelką cenę chcieli ją chyba przekonać żeby mi odradziła wyjazd. Na szczęście bez skutku. To były co prawda tylko 3 dni ale bardzo przyjemne. Polecam. A Wy zwiedziliście jakieś kraje albo planujecie pochwalcie się w komentarzach :).
Jutro jadę w góry więc najprawdopodobniej nie będzie nowych wpisów. Nadrobię jak wrócę.
Poniżej kilka zdjęć z Austrii.
































11 komentarzy:

  1. Austria jest piękna, szczególnie Wiedeń. Fajny blog. Życzę powodzenia w tym co robisz. A no i jak najwięcej podróży.

    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie bym chciała pojechać do Wiednia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenią są po to aby je realizować powodzenia :)

      Usuń
  3. dużo podróżuję, ale w Wiedniu jeszcze mnie nie było, najpewniej odwiedze w niedalekiej przyszlosci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez bardzo dokladnie pamietam swoj pierwszy zagraniczny wyjazd...z rodzicami do Turcji, ale sie wtedy stresowalam :P a teraz nie wyobrazam sobie zycia bez podrozy :)
    wpadnij do mnie na relacje z podrozy do Azji :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/03/31/kuala-lumpur-malaysia/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja nie byłam, ale w przyszłości planuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :)Nie byłam ale planuję w przyszłości :D
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo jejku zazdroszczę wyjazdu <3 Świetne zdjęcia :D <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...