wtorek, 27 czerwca 2017

Ponownie zniknęłam

Hej .Wiem , że od mojego ostatniego postu minęły ponad 3 tygodnie. Trochę długo. W pewnym momencie nawet zaczęło mi brakować pisania . Niestety sesja pochłonęła mnie całkowicie :)
Jednak dzisiaj się pochwalę. Miałam ostatni egzamin. Jedyny w sesji.. Pozostałe ogarnęłam w tzw. "zerówkach "Wszystko zdane. Przede mną najdłuższe wakacje .
W piątek planuje zrobić imprezę. Spotkać się ze znajomymi. Teraz już bez żadnego stresu. A przy okazji opóźnione urodziny. Wiecie zmiana kodu na 2 z przodu i takie tam :D
Najlepiej świętować z osobami . przy których możesz być w 100% sobą i nikogo nie musisz udawać. Warto mieć takie osoby wokół siebie :). Ja już mam. Wam życzę tego samego :)

3 komentarze:

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...