niedziela, 16 lipca 2017

Czy to szaleństwo?

Na jednym z portali napisał do mnie pewien chłopak. Pisaliśmy dość dużo wiadomości. Właściwie na drugi dzień zaproponował spotkanie. Trochę byłam zdziwiona ze tak szybko. Tym bardziej chłopak chce się spotkać z dziewczyną na wózku. Oboje wybraliśmy dzień. Spotkaliśmy się dokładnie po tygodniu od pierwszej wiadomości. Z tego co wiem ma być kolejne :)
A czy wy spotkaliście się kiedyś z osobami poznanymi przez internet ? Czy raczej unikacie takich sytuacji ? :)

5 komentarzy:

  1. fajny blog zapraszam do mnie
    http://izabelin1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm z tymi spotkaniami sam mam doczynienia, wręcz mogę się pochwalić związkiem. Jesteśmy prawie 3 lata. trzymam kciuki za tą przyjaźni ale trochę dziwne jest że tak szybko spotkaliście się, nie mniej jednak gratuluje poznania uważaj byś się nie przejechała na tym chłopaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takie znajmości trzeba uważać, ale sama często korzystam z internetu zeby kogoś poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie znajomości. Poznałam mojego byłego chłopaka przez internet i dzięki temu spełniłam marzenie :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. spotykałam się. w sumie miałam 3 takich prawdziwych facetów gdzie byłam z nimi długo i każdego poznałam przez neta ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...