czwartek, 4 stycznia 2018

Bardzo długa przerwa

Hej wiem że bardzo długo mnie nie było.Był to czas bardzo osobistych przemyśleń. Zamknięcia pewnych etapów w życiu. Wiecie jak to jest coś się kończy coś zaczyna :)
 Pod koniec listopada miałam przyjemność wygłosić prelekcje "Sięgnij po marzenia na kółkach"na konferencji " Odkryj i spełnij swoje marzenia kreatywność a niepełnosprawność"
Była to mja pierwsza prelekcja czy się stresowałam ? Jasne że tak wiecie zero doświadczenia w tej kwestii . Jednak nie było tak źle nawet lepiej niż podejrzewałam.
Po wystąpieniu spotkało mnie miłe zaskoczenie. Od jednej z Doktor dostałam propozycje współorganizowania  konferencji pt" pt"Nie jestem niepełnosprawnością. JESTEM CZŁOWIEKIEM z potencjałem zasobami i mocą. Szczęście jest we mnie" Odbędzie się 10 maja 2018 w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji. Bursaki 12 w Lublinie. Oczywiście zapraszam liczę na Waszą obecność
Będziecie?:)
Pamiętajcie że każdy komentarz to dla mnie motywacja do kolejnych wpisów 

Poniżej fotki z listopadowej konferencji



11 komentarzy:

  1. Świetny post kochana :)

    http://nouw.com/flaviagutowska/co-dostalam-od-ani-lewandowskiej-32471464

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post^^ nigdy nie byłam na takim spotkaniu ale brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Jeśli nie byłaś to tym bardziej zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  3. Przeglądam tego bloga już od jakiegoś czasu i ośmielę się wypowiedzieć. Pewnie spadnie na mnie fala krytyki czy hejtu, że nie mając własnego bloga ośmielam się wypowiadać na temat innych, ale moim zdaniem dodawanie postów raz na kilka miesięcy jest dosyć niepoważne. Dochodzi o tego, że nie wiadomo czy ten blog jeszcze "żyje" czy już nie. Moim zdaniem wypadałoby zachować jakąś konsekwencję tematyczną bloga, a nie pisać co post to o czymś kompletnie innym i oderwanym od poprzedniego posta... No ale co ja się tam znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację regularność jest ważna. Postaram się to nadrobić.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dobrze, że to dostrzegasz. Już dość postów w stylu "znów zniknęłam" itp :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem trzeba odpocząć i przemyśleć coś na spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieraz się tak zdarzy w życiu, że trzeba zwolnić i zająć się sobą przez pewien czas. Życzę Ci jednak motywacji i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, może trochę bardziej regularnie. :)
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w dalszej pracy nad blogiem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...