sobota, 10 lutego 2018

Nowe wyzwanie

Cześć:) Sesja powoli się kończy a ja w międzyczasie  chciałam Wam zadać kilka pytań. Na początek czy macie kontakt z osobami słabosłyszącymi? Co tak naprawdę wiecie o niepełnosprawności jaką jest uszkodzenie narządu słuchu? Jeśli macie wrażenie że nic albo bardzo mało dobrze trafiłeś (aś) :) Natomiast jeśli masz jakieś doświadczenie w tym temacie i chcesz się nim podzielić przed publicznością. To jest idealne miejsce dla Ciebie :)
Zapraszam Cię na  Konferencję" o tym się nie mówi 5"  Czasu coraz mniej ,ale jeszcze zdążysz. 
Liczymy na Twoją obecność. Zabierz ze sobą znajomych. Im więcej nas tym lepiej  Dołącz do wydarzenia na fb. Nie zwlekaj zapisz się już dziś. :) 
Szczegóły w linku poniżej :) 
 
 https://www.facebook.com/events/1419772411485451/

29 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o takiej inicjatywie, ale uważam że pomysł jest szlachetny i niezmiernie potrzebny. Bardzo spodobał mi się Twój blog - dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę pierwszy raz słyszę o takiej konferencji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie ciekawie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę! Powinno się nagłośnić ta akcję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wazny temat. Nie mam kontaktu z niedosłyszących ale to musi byc bardzo trudne. A najgorsze jak zawsze - niezrozumienie wsrod innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam że to bardzo szczytny cel, a pomoc niepełnosprawnych jest niezwykle ważna. Powinniśmy dawać im do zrozumienia że niczym nie różnią się od osób pełnosprawnych i że też mają prawo ba naszym obowiązkiem jest zapewnić im godne życie :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna akcja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i zapraszam do Lublina na konferencje :)\

      Usuń
  8. Pierwszy raz słyszę o takiej akcji.
    Bardzo fajnie, że coś takiego istnieje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka częstotliwość nowych postów jest zdecydowanie lepsza.
    I widzę tu fajny sposób na rozreklamowanie siebie, zyskanie popularności, a przy okazji zrobienie rozgłosu wokół tej ważnej sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za miłe słowo. nie do końca chodzi mi o reklame samej siebie :) bardziej o zwrócenie uwagi na dość istotną kwestie
    Oczywiście zapraszamy do udziału w konferencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może jest i tak, raczej to dla mnie za daleko.

      Usuń
  11. Bardzo fajna akcja! Niestety mam za daleko, żeby pojechać . :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super akcja. Fajnie ze takie spotkania są organizowane i że wiedza ludzi na pewne tematy jest poszerzana. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna akcja! Ja osobiście nie mam i nie miałam styczności z osobami niesłyszącymi. Ale dobrze że są takie akcje mające uświadomić społeczność!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł na konferencję! W mojej klasie jest jeden chłopak, który ma znieksztalcone ucho i nie słyszy, a wychowawca nosi aparat słuchowy bo nie doslyszy. Nie jest to dla nich zbyt wielki problem, podchodzą do tego z dystansem. Mówili, że czasami jest to kłopotliwe, ale bez większej przesady :*
    Zaobserwowałam Twojego bloga i będzie mi miło, gdybyś odwiedziła również mnie i się odwdzieczyla :*
    Luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super akcja! Super, że są organizowane takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety mam za daleko, ale akcja Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super inicjatywa! Bardzo fajnie, że są organizowane takie akcje! Bardzo popieram!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł z takimi inicjatywami. Jeśli chcemy pomagać musimy wiedzieć jak.
    Super post
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna akcja! Popieram i gratuluje pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam tematu, mam nadzieje ze sesja szybko ci minie

    OdpowiedzUsuń
  21. Super akcja, pierwszy raz o tym słyszę :P
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  22. realy such a great action dear,best wishes for you..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

ostatni post na "starego" bloga

Hej  :) Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze o mnie pamięta? Kolejny raz minęło bardzo dużo czasu od ostatniego wpisu. Stanowczo za dużo niestet...